JOM GEGARKAN AXIATA ARENA 30 & 31 MAC NI !!

Hari Jumaat & Sabtu nanti korang buat apa? Hah, bagi yang takde buat apa – apa di rumah tu, korang boleh pergi ke Axiata Arena Bukit Jalil pada 30 & 31 Mac 2018. Apa yang menariknya program ini adalah program terbesar yang menghimpunkan 14,000 usahawan bumiputera di dalam Malaysia. Terdapat 50 buah Food Truck dan […]

Views: 723
Read More >

KELAINAN UPAYA BUKAN PENGHALANG

Menerusi AJL29 tiga tahun lalu dunia hiburan negara menerima suntikan dimensi baru apabila Caliph Buskers berjaya menembusi industri muzik arus perdana. Kumpulan pemuzik dan penyanyi kelainan upaya yang cukup hebat dan besar bakatnya. Kemunculan kumpulan ini membawa bersama sinar baru dan membuka peluang yang cerah untuk bakat kelainan upaya lain untuk turut sama masuk ke […]

Views: 1343
Read More >

NAFAS BARU DI LANGKAWI

“Ramai yang dahaga di dalam tasik, itu yang membuatkan saya pelik dengan orang-orang kita.” Bunyinya mungkin juga pelik kepada yang mendengar tetapi kata-kata Ahli Dewan Undangan Negeri Kedah (Adun) bahagian Kuah, Yang Berhormat Nor Saidi Nanyan itu tepat merujuk kepada sebahagian besar penduduk Langkawi yang diperhatikannya tidak mengambil peluang rezeki di depan mata. Sepanjang lebih satu […]

Views: 1223
Read More >

HUJUNG TAHUN..JANGAN SAMPAI JADI TIPAH TERTIPU!

Hati-hati, jangan sampai tertipu! Bila hujung tahun je macam-macam jualan murah ada sana-sini. Label berjenama pun tak ketinggalan turut serta. Tapi jangan sebab nak kejar harga murah sangat, korang sampai terpedaya dengan barangan palsu. Ya, sekarang memang tengah kecoh pasal susu palsu/tiruan yang berada di pasaran dan ada bayi serta keluarga malang yang telah ditimpa […]

Views: 1137
Read More >
Close
Top