JENIS – JENIS ORANG BERHUTANG YANG KORANG MESTI PERNAH JUMPA!

Salam semua apa khabar sihat? Harini nak bercerita tentang jenis – jenis orang berhutang yang mesti korang pernah jumpa. Semua orang pernah berhutang, betul tak? Kalau tak hutang kawan – kawan, korang mesti ada hutang dengan bank, bil telefon, elektrik, air dan macam – macam lagi. Tapi kalini saya nak cerita tentang jenis peragai orang […]

Views: 2302
Read More >

BUKAN MUDAH BERADA DI ATAS PENTAS

Sebagai speaker, aku belajar menempuhi cabaran satu persatu untuk memperbaiki diri untuk menguasai pentas setiap kali dijemput. Pada mulanya, aku percaya seperti kebanyakan speaker lain di dunia, banyak kelemahan yang dikesani tetapi aku bukan jenis yang berputus asa sebaliknya akan buat sampai dapat. Kita manusia yang tidak sempurna tetapi jangan jadikan kekurangan itu suatu kelemahan […]

Views: 2094
Read More >

JOM GEGARKAN AXIATA ARENA 30 & 31 MAC NI !!

Hari Jumaat & Sabtu nanti korang buat apa? Hah, bagi yang takde buat apa – apa di rumah tu, korang boleh pergi ke Axiata Arena Bukit Jalil pada 30 & 31 Mac 2018. Apa yang menariknya program ini adalah program terbesar yang menghimpunkan 14,000 usahawan bumiputera di dalam Malaysia. Terdapat 50 buah Food Truck dan […]

Views: 1822
Read More >

KELAINAN UPAYA BUKAN PENGHALANG

Menerusi AJL29 tiga tahun lalu dunia hiburan negara menerima suntikan dimensi baru apabila Caliph Buskers berjaya menembusi industri muzik arus perdana. Kumpulan pemuzik dan penyanyi kelainan upaya yang cukup hebat dan besar bakatnya. Kemunculan kumpulan ini membawa bersama sinar baru dan membuka peluang yang cerah untuk bakat kelainan upaya lain untuk turut sama masuk ke […]

Views: 2528
Read More >
Close

CISA ebook ICBB test software Masks KN95 Mask

Top