Penulis: Fara Nasha

TETAPAN HARGA MINYAK MINGGUAN, LEBIH MENGUNTUNGKAN PENGGUNA

Asalamualaikum Hai apa  khabar? Minyak naik setiap minggu, apa kata anda? Harini  saya baca Kosmo, mesti ramai para pembaca  fokus kepada tajuk isu harini, “harga minyak di tetapkan setiap minggu”. Mesti ramai yang tertanya – Tanya kan kenapa penetapan harga minyak di lakukan setiap minggu. Bukan lagi setiap bulan seperti yang di laksanakan sejak disember […]

Views: 4188
Read More >

4 PETANDA ORANG YANG BERPURA-PURA BAIK YANG ANDA MESTI ELAK

Assalamualaikum ! hai semua, apa khabar? korang mesti pernah terkena kan dengan gejala – gelaja orang yang peragai plastik ni kan. kat mana – mana pun pastinya ada manusia yang berperagai sebegini. korang pernah tak tahu dan ambil tahu bagaimana kita nak tahu orang yang betul ikhlas kawan dengan kita ataupun orang yang berpura – […]

Views: 14684
Read More >

Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) Di Seminar VIBE UPM

Universiti Putra Malaysia : seramai 3023 pelajar dan 189 pegawai universiti menghadiri program Varsity Intensive Business Exposure (VIBE)  pada 11 mac 2017, sabtu yang lalu. Program ini di Hadiri VIP kehormat , Timbalan Naib Canselor (YBhg. Prof. Dr. – ING. IR. Renuganth Varantharajoo, Pusat Kokurikulum dan Pembangunan Pelajar Ybhg. Prof. Madya Dr. Siti Salwa Abd. […]

Views: 3046
Read More >

MULIANYA SEDEKAH “ABU DOM DOM”

Assalamualaikum Pagi !! Dah baca ke 5 perkara yang buat anda tak akan berjaya? Hah sapa yang tak baca lagi tu boleh klik ke link ni ye https://fizoomar.com/5-perkara-buat-anda-tidak-berjaya/3079 Korang kene baca kalau nak berjaya !! harini saya terdengar satu cerita sahabat nabi yang sangat miskin tapi hatinya sangat bersih. Korang pernah dengar kisah mengenai “Abu Dom […]

Views: 3808
Read More >
Close
Top