Kategori: #MondayMotivation

5 PERKARA ORANG BIASA BUAT SENYAP-SENYAP UNTUK BERJAYA

Salam semua…ngantuk ker? Harapnya harini kita tak Monday Blues sangat kat tempat keja tu..yang kerja kat rumah tu camana? Monday Blues jugak ker? Jangan macamtu..nak jadi orang kaya dan berjaya kena selalu buat kerja secara efektif. Kita kena manfaatkan masa kita, tenaga kita dengan baik. Macam saya selalu bagitau, ada beza cara hidup orang berjaya […]

Views: 20332
Read More >

3 FASA NIAT | PROF DR MUHAYA

  Nawaitu Lillahitaala…Itu lah satu satunya kata kunci untuk kita Berjaya dalam apa jua bidang sekalipun.Lagi lagi dalam bidang bisnes, kalau kita niat buat bisnes semata mata nak untung jer memanjang,memang lagi jauh la keuntungan tu lari dari kita.Memang la semua orang buat bisne nak untung,tak de untung macam mana mau hidup? Tau…saya pun nak […]

Views: 31902
Read More >

JANGAN FOKUS KEPADA MASALAH , RAMAI LUPA ” STEP” NI !

  Ramai orang minat bisnes , ramai orang suka bisnes dari kerja makan gaji , tapi setiap orang yang berbisnes pasti akan menghadapai masalah dan cabaran yang tersendiri , tapi ramai yang tak jumpa jalan penyelesaian sebab apa? sebab sibuk fikirkan masalah lebih dari fikirkan cara penyelesaian kepada masalah ini , nasihat saya kepada peniaga […]

Views: 4875
Read More >

3 PERBUATAN YANG HARUS DILAKUKAN UNTUK BERJAYA !

“Kejayaan Tidak Akan Datang Bergolek” Percayalah kerana orang yang berjaya adalah orang yang selalu berjuang demi impiannya ,tidak akan ada orang yang malas tetapi dia berjaya dalam hidupnya kecuali ” anak orang kaya ” Peniaga haruslah bijak dan sentiasa berfikiran kreatif dalam mencipta kelainan. Perkara yang paling penting untuk menjadi orang yang berjaya adalah JANGAN […]

Views: 2151
Read More >
Close
Top