Kategori: #TuesdayTune

TANDA – TANDA KURANG MINUM AIR KOSONG

Assalamualaikum Salam Syawal ke – 17, macamana sambutan kemeriahan hari raya korang semua? Mesti meriahkan, raya pertama di mana tahun ni? Di rumah mertua ke? Ke di kampung halaman sendiri?. Tahun ni saya beraya di Penang, beraya kampung halaman mak mertua di sana. Beraya di mana sekalipun, pastikan korang gembira bersama yang tersayang. Ha, sedar […]

Views: 3360
Read More >

NEGARA PALING CEPAT BERBUKA

Assalamualaikum…. Bila puasa – puasa ni, mesti korang berkira – kira bila nak berbuka kan? Sikit – sikit tengok jam.  Lagi – lagi yang kerja di office,  bila jam loceng rehat berbunyi tapi tersedar macam  dah pukul 5 petang, walhal baru pukul 1 petang. Haha Harini saya nak sharekan negara – negara yang paling cepat […]

Views: 5904
Read More >

PELANCARAN PROGRAM VARSITY ENTREPRENEURSHIP SKILLS & TALENTS (VEST) 2017

Pelancaran Program Varsity Entrepreneurship Skills & Talents (VEST) 2017 yang telah diadakan di Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) pada 28 April 2017. Program, memacu era usahawan cakna ini berbentuk ilmuan hasil kerjasama kerjasama Perbadanan Nasional Berhad (PNS) dan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK). Majlis perasmian VEST 2017 telah disempurnakan oleh YB Dato’ […]

Views: 2416
Read More >

5 TIP JIMAT MINYAK BY FIZO OMAR

Assalamualaikum, Hi semua ! apa khabar?,harini saya scroll – scroll facebook penuh timeline  berkenaan  tentang isu kenaikan harga minyak. Dh jd mcm satu soalan wajib je bila tiba setiap hujung bulan, selain bila gaji masuk.. soalan wajib hujung bulan, “eh, berapa harga minyak bulan depan eh?’. Apa jua kesannya, pasti kita perlu tahu jugakan macammana […]

Views: 23814
Read More >
Close
Top