Kategori: daily share

6 TIP PASANGAN SUAMI ISTERI JADI BISNES PARTNER!

Saya tahu ramai abang-abang, kakak-kakak, kat luar sana yang tak sabar-sabar nak berbisnes walaupun dah bekerja. Cuma apa yang menghalang, kadang-kadang sebab modal, sebab masa, tenaga, komitmen, macam-macam lah. Yang saya heran, masa bujang berangan sakan nak buka bisnes tapi bila dah kahwin senyap terus. Aik? Kenapa macam tu? Bila dah berkeluarga, kenapa impian nak […]

Views: 15732
Read More >

CARA SOLAT SUNAT TAHAJJUD YANG RINKAS, SENANG DAN BERAPA MINIT JER!!

Mata tidak boleh lelap? Ataupun terbangun dari tidur? Bak kata ustaz saya, orang yang paling sombong derngan ALLAH SWT adalah orang yang berjaya di tengah malam tanpa berusaha ataupun tiada keinginan untuk melakukan solat sunat tahajjud. Ada yang sedang baca artikel cara solat tahajjud ini dalam keadaan berwuduk. Sudah bersiap-sedia untuk melakukan solat sunat tahajjud. Mungkin cuma […]

Views: 59019
Read More >

30 MINIT BERSAMA DR ZAKIR NAIK DI GUNUNG FUJI

          Dr.Zakir Naik, aura pendakwah yang sangat kuat. PENGALAMAN BERSAMA DR ZAKIR NAIK Permusafiran saya dan isteri di Tokyo baru-baru ini memberikan seribu satu kenangan terindah dalam hidup saya dan isteri. Sejujurnya saya berasa sungguh bertuah kerana dengan izin Allah saya berjumpa dengan pendakwah, idola dunia di bumi matahari terbit itu. […]

Views: 8495
Read More >
Close
Top