Kategori: daily share

MULIANYA SEDEKAH “ABU DOM DOM”

Assalamualaikum Pagi !! Dah baca ke 5 perkara yang buat anda tak akan berjaya? Hah sapa yang tak baca lagi tu boleh klik ke link ni ye https://fizoomar.com/5-perkara-buat-anda-tidak-berjaya/3079 Korang kene baca kalau nak berjaya !! harini saya terdengar satu cerita sahabat nabi yang sangat miskin tapi hatinya sangat bersih. Korang pernah dengar kisah mengenai “Abu Dom […]

Views: 9113
Read More >

7 FAKTA MENARIK TENTANG WANITA

Assalamualaikum hai semua ! selamat hari wanita saya ucapkan kepada semua wanita di dunia ini, terutamanya kepada ibu dan isteri saya. Setiap tahun pada 8 Mac, kita akan meraikan hari yang cukup bermakna iaitu Hari Wanita Sedunia. Bila sebut je tentang wanita, pasti ramai yang akan teringatkan ibu, isteri, atau setiap wanita yang anda kenali. […]

Views: 9469
Read More >

BANKRUP 6 KALI BUKANLAH PETANDA ARAS UNTUK GAGAL SELAMA – LAMANYA.

Saya terinpirasi dengan kisah seorang Billionair  yang menjadi manusia kedua berpengaruh di dunia ini. Beliau pernah mengalami zaman kegelapan satu ketika dahulu, yang mana beliau pernah bankrup sebanyak  enam kali di dalam dunia bisnesnya. Haa, enam kali bankrup tapi still berjaya, mesti anda tertanya – tanya siapakah beliau kan? Billionair yang dimaksudkan itu adalah “Donald […]

Views: 11298
Read More >

PERSEDIAAN TAHUN 2017 YANG ANDA PERLU TAHU

Tinggal beberapa hari je, 2016 bakal meninggalkan kita. Selamat tinggal segala suka duka, dan memori indah pahit sepanjang 2016 di dalam hidup anda. Hah macamana hasrat tahun 2016 ni  semua dah di selesaikan ke? Macamna dengan persediaan 2017? Mesti ramai dah plan macam – macam kan, yela dah hujung – hujung 2016 ni, mesti banyak […]

Views: 8886
Read More >
Close

CISA ebook ICBB test software Masks KN95 Mask

Top