Kategori: Viral

KERAMAT MENANGIS.

Membaca, menulis, melihat foto dan visualnya, hati ini tidak kuat. Sambil mengarang sambil airmata bergenang. Al-Fatihah untuk anak2 Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah, Datuk Keramat, KL yang terkorban. Banyak artikel yang dikongsikan tak kira di laman sosial mahupun menerusi portal2 berita merenggut hati saya. Dari pagi semalam lagi saya dimaklumkan oleh orang disekeliling tentang perkara […]

Views: 3648
Read More >

“SAYA ‘DIHANTAR’ SESUATU” – FIZO OMAR

“Encik Fizo ada seseorang bagi ni pada En.fizo”- staff saya di FizoMawarKitchen sampaikan ‘barang’ itu pada saya. So bila mula-mula tengok ni pelik la siapa bagi aku tin biskut dengan dua botol jus oren dan jus epal dalam plastik macam itu je. Bila tanya siapa bagi semua kata tak tahu tak dikenali , dia amanahkan […]

Views: 18701
Read More >

HANTU DURIAN BATU KURAU

DURIAN dari mana ni? Ini durian Batu Kurau. Ungkapan itu pasti kerap didengar sejak dua minggu lalu apabila raja buah itu mula luruh di beberapa kampung di Batu Kurau.Tiada kompromi lagi, buah eksotik inilah yang memperkenalkan nama Batu Kurau kepada umum, khususnya dalam kalangan penggemar durian. Keaslian rasanya yang lain daripada lain hingga mendapat jolokan durian […]

Views: 1459
Read More >

DUIT POKET TINGGAL RM 10, MENANGIS SETIAP HARI MENGENANGKAN NASIB ANAK DAN ISTERI…SEHINGGALAH…..

Bukan mudah nak mengharungi hidup dan mencari rezeki dalam zaman serba mencabar sekarang ni. Peluang pekerjaan dah tak macam dulu. Sekarang rata-rata buat dua kerja dalam satu masa. Pagi mungkin bekerja di pejabat, manakala sebelah malam pula jual barangan di pasar malam atau berniaga secara online. Semua tu nampak macam berat, lagi pulak untuk mereka […]

Views: 4881
Read More >
Close
Top