Kategori: Viral

TARIKAN BARU DI KOTA BHARU KELANTAN

Assalamualaikum semua. Korang tahu kan? Fizo Mawar Kitchen kini berada di Tambatan di Raja Kota Bharu Kelantan. haaa bagi pengemar makanan Thailand jangan lepaskan peluang untuk menikmati makanan kegemaran korang di FMK, bagi yang kurang gemar makanan Thailand korang wajib cuba makan makanan di FMK, sekali cuba confirm terus jatuh cinta ! Cepatkan masa sekarang […]

Views: 1055
Read More >

MENU PALING TOP DI FIZO MAWAR KITCHEN (FMK)

Kalau datang Bangi atau Kelantan, korang jangan lepaskan peluang untuk singgah di Fizo Mawar Kitchen (FMK), Lokasi pertamanya terletak berhampiran Bangi sentral dan cawangan keduanya terletak di Tambatan Di Raja Kota Bharu kelantan. Antara menu wajib yang korang kene cuba kalau datang ke FMK adalah: #1. Phad Thai / Mee Goreng Thai Makanan mee thai […]

Views: 1166
Read More >

HUJUNG TAHUN..JANGAN SAMPAI JADI TIPAH TERTIPU!

Hati-hati, jangan sampai tertipu! Bila hujung tahun je macam-macam jualan murah ada sana-sini. Label berjenama pun tak ketinggalan turut serta. Tapi jangan sebab nak kejar harga murah sangat, korang sampai terpedaya dengan barangan palsu. Ya, sekarang memang tengah kecoh pasal susu palsu/tiruan yang berada di pasaran dan ada bayi serta keluarga malang yang telah ditimpa […]

Views: 1447
Read More >

RANCANG PERBELANJAAN AWAL TAHUN ANDA DARI SEKARANG !

Assalamualaikum Semua ! Lagi beberapa minggu je lagi 2017 dah nak tinggalkan kita, pastinya 2018 tahun yang di nanti-nantikan oleh semua orang dengan azam dan semangat yang baru. Ha..sebut je tahun baru, bagi yang dah berkeluarga pastinya runsing dengan perbelanjaan awal tahun mereka. Mana taknya nak berbelanja untuk anak-anak masuk ke sekolah, baju sekolah baru, […]

Views: 2305
Read More >
Close
Top