Kategori: Viral

TETAPAN HARGA MINYAK MINGGUAN, LEBIH MENGUNTUNGKAN PENGGUNA

Asalamualaikum Hai apa  khabar? Minyak naik setiap minggu, apa kata anda? Harini  saya baca Kosmo, mesti ramai para pembaca  fokus kepada tajuk isu harini, “harga minyak di tetapkan setiap minggu”. Mesti ramai yang tertanya – Tanya kan kenapa penetapan harga minyak di lakukan setiap minggu. Bukan lagi setiap bulan seperti yang di laksanakan sejak disember […]

Views: 4188
Read More >

7 FAKTA MENARIK TENTANG WANITA

Assalamualaikum hai semua ! selamat hari wanita saya ucapkan kepada semua wanita di dunia ini, terutamanya kepada ibu dan isteri saya. Setiap tahun pada 8 Mac, kita akan meraikan hari yang cukup bermakna iaitu Hari Wanita Sedunia. Bila sebut je tentang wanita, pasti ramai yang akan teringatkan ibu, isteri, atau setiap wanita yang anda kenali. […]

Views: 7457
Read More >

LUKISAN DUA WARNA DIJUAL PADA HARGA RM200 JUTA

Assalamualaikum Hai, apa khabar semua ? pernah tak anda terbaca bisness tak masuk akal, tapi dengan bisness tu dapat pulangan yang lumayan. Anda yang baru nak buat bisness ni, mesti anda peningkan, “nak buat bisnes apa eh? Nak jual ape eh? Susahla bisness ni.” Anda tahu tak? Hanya memerlukan idea kreatif yang anda miliki, anda […]

Views: 18198
Read More >

SAYA DI TAMPAR OLEH FIZO OMAR SEMASA SEMINAR SYB

Kalau cakap pasal bisness ni, boleh nak di katakan saya ni dikira otai lah dalam bidang bisness ni. Sebab dah hampir 11 tahun saya ceburi bidang ni, sehinggalah terilhamnya D Nur Beauty House, segala asam garam dalam bisness saya dah tempoh. Saya juga pengasas kepada produk tersebut, Bagi saya bisness adalah urusan jual beli yang […]

Views: 71376
Read More >
Close
Top