4 PETANDA ORANG YANG BERPURA-PURA BAIK YANG ANDA MESTI ELAK

Assalamualaikum ! hai semua, apa khabar? korang mesti pernah terkena kan dengan gejala – gelaja orang yang peragai plastik ni kan. kat mana – mana pun pastinya ada manusia yang berperagai sebegini. korang pernah tak tahu dan ambil tahu bagaimana kita nak tahu orang yang betul ikhlas kawan dengan kita ataupun orang yang berpura – […]

Views: 14684
Read More >

Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) Di Seminar VIBE UPM

Universiti Putra Malaysia : seramai 3023 pelajar dan 189 pegawai universiti menghadiri program Varsity Intensive Business Exposure (VIBE)  pada 11 mac 2017, sabtu yang lalu. Program ini di Hadiri VIP kehormat , Timbalan Naib Canselor (YBhg. Prof. Dr. – ING. IR. Renuganth Varantharajoo, Pusat Kokurikulum dan Pembangunan Pelajar Ybhg. Prof. Madya Dr. Siti Salwa Abd. […]

Views: 3046
Read More >

MULIANYA SEDEKAH “ABU DOM DOM”

Assalamualaikum Pagi !! Dah baca ke 5 perkara yang buat anda tak akan berjaya? Hah sapa yang tak baca lagi tu boleh klik ke link ni ye https://fizoomar.com/5-perkara-buat-anda-tidak-berjaya/3079 Korang kene baca kalau nak berjaya !! harini saya terdengar satu cerita sahabat nabi yang sangat miskin tapi hatinya sangat bersih. Korang pernah dengar kisah mengenai “Abu Dom […]

Views: 3808
Read More >

7 FAKTA MENARIK TENTANG WANITA

Assalamualaikum hai semua ! selamat hari wanita saya ucapkan kepada semua wanita di dunia ini, terutamanya kepada ibu dan isteri saya. Setiap tahun pada 8 Mac, kita akan meraikan hari yang cukup bermakna iaitu Hari Wanita Sedunia. Bila sebut je tentang wanita, pasti ramai yang akan teringatkan ibu, isteri, atau setiap wanita yang anda kenali. […]

Views: 7457
Read More >
Close
Top